lördag 25 juni 2011

midsommardagen

Tjeenare, hade en ganska bra midsommar igår men hade gärna velat vara med mina kompisar men ibland så blir det inte som man vill. Träffade Tessan en liten stund igår och vi skulle gå och köpa godis men det var stängt överallt så det blev inget godis. :( Men vi fick ialafall en lång promenad även om det var vääldigt kallt så var det faktiskt ganska skönt. Idag har det varit soligt ute och det är det fortfarande så jag har legat och solat och åt precis taco´s och nu sitter jag och mumsar på mitt godis. Ha en bra lördag!!!

























Dålig bild på min outfit igår men hade klänningen som jag hade på skolavslutningen från Thailand, röd baseboll jacka från Ginatricot och converse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!