lördag 9 juli 2011

felsjunget.se

Heej, hann inte blogga idag för skulle åka iväg och bada med min familj. Har haft en mysig sommardag ialafall men imorgon ska jag vara med saknade lollo!
Var inne på en blogg precis som tipsade om felsjunget.se, satt och skratta för mig själv fick tårar i ögonen haha tråkig humor jag vet men är lite trött det kanske beror på det?

Dom roligaste felsjungna låtarna:
-Bad romance
Artist: Lady Gaga 

Riktiga texten var: You and me could write a bad romance
Men jag sjöng:You and me are from the Netherlands
________________________________
-Hos dig är jag underbar
Artist: Patrik Isaksson

Riktiga texten var:Har du kraft att ge dig av
Men jag sjöng:Ta din katt o ge dig av
____________________________________

-Hollaback girl
Artist: Gwen Stefani

Riktiga texten var:Ooooh ooh, this my shit, this my shit
Men jag sjöng:Ooooh ooh, diskmaskin, diskmaskin
 ___________________________________
-With you
Artist: Chris Brown

Riktiga texten var:With you, with you, with you
Men jag sjöng:Winnie Pooh, Winnie Pooh, Winnie Pooh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!