tisdag 26 juli 2011






















Hejhej, igår så åkte jag med min familj för vi skulle handla skor &lite annat eftersom vi ska åka till Norge imorgon. Jag är vääldigt kräsen när det kommer till skor eller aa gympa skor eller vad man säger så blev lite arg och köpte inga skor, gick ialafall in på h&m och köpte lite saker! Sen ringde Frida och då åkte jag hem och åt mat sen kom Frida hit och så åkte vi in till Liseberg för att kolla på Ulrik Munter. Åkte Atmosphere för första gången och jag har nog aldrig åkt nåt läskigare fast den var askul, typ vid tio tiden åkte vi hem och träffa Fabbe, Fredrik, satt och snacka med dom en stund sen drog vi hem!
Idag blir det att packa inför Norge och senare ikväll ska jag& kanske Frida träffa lollo som har varit i kroatien i två veckor, saknar henne massor.♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Uppdatera mer !!!!!

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!