onsdag 20 juli 2011


Den gråa shortsdressen och en beskrivning av vad jag gör just nu!

Heej bloggen!!!
Var ju på Gothia discot igår, var helt awesome. Vill dit igen men får se om det blir av, men vill gärna passa på att ha riktigt kul nu innan denna veckan är över. Jag och Tessan stannade på discot till typ halv 10 får hon hade ont i sina fötter sen åkte vi hem till henne och gick ut och träffade på Fredrik och sen Jacob. Efter våran nattpromenad så gick vi och la oss. Sen idag så åkte jag hem och duschade sen åkte jag till Tessan igen och då åkte vi in till stan, skulle köpt ett par nya solglasögon för tappade mina igår men hittade inte något par som var lika dom men köpte en grå shortsdress. Nu är jag ensam hemma så lyssnar på hög musik och ska snart läsa min nya Frida tidning& äta upp mitt godis! Ha en grym dag. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!