måndag 22 augusti 2011

blueberry

Heej tänkte berätta lite om i lördags,igår och idag.
I Lördags så åkte jag&Tessan hem till Emelie och fixade iordning oss. Sen åkte vi in till stan och mötte Jimmy,Camilla,Timmie och Maggie, sen gick jag,Tessan,Emelie och Jimmy å köpte godis på 4gott och sen gick vi upp mot Avenyn och kollade på olika saker och det var såå himla mysigt! Lite senare satte vi oss ner och chilla på en gräsplätt sen gick vi bort mot Kungstorget där Daniel Adams Ray skulle uppträda, han var ju så bra att man dör lite! Han spelade även min favoritlåt med honom "Gryningpyromanen" så jag fick panik för hann inte ta upp min mobil å filma men Emelie var snabb och filmade lite när han sjung den låten. Sen när det var slut åkte vi hem och Emelie,Tessan sov hos mig.
Igår så vaknade vi typ halv ett, åt frukost och sen kollade vi på film och slappade tills kl 4 då stack vi ut och bara var ute. Min cykel gick sönder också, tror att sparkcykeln åkte in i den men såg inte aja den är ialafall liite sönder men det går att fixa!
Första skoldagen idag då, var tråkigt. Kul att träffa alla igen även om jag typ träffat dom flesta i klassen på sommarlovet. Det började en ny tjej i våran klass idag också men hon bytte bara från 8A/9A till våran klass, så hade ju träffat henne innan. Efter skolan idag så köpte jag och Lollo Ben10 dricka som var aaasgod och mötte grabbsen som lollo säger och Frida, sen stack jag&lollo och handlade blåberspaj och lagade det och åt. Sen har vi hoppat studsmatta, varit med hennes små söta grannar. Men nu ska jag kolla lite på teve och äta något, skola imorgon igen är inte så himla taggad för är och kommer vara sjukt trött men det är bara att stå ut, blev ett låångt inlägg men puss&hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!