söndag 14 augusti 2011

Hallihallå, ser ni min nya design. Är inte riktigt nöjd eftersom rubriken inte syns??men orkar inte ändra mer ,är inte van vid blogspot än tror nog att blogspot är det svåraste "bloggsidan" att ändra design på, devote är lättast men saknar ändå blogg.se.
Skolan börjar om en vecka och det känns väll sådär. Ska börja i nian nu, vet inte vilket gymnasium jag ska välja eller vad jag ska bli och alla prov&läxor man har framför sig. Tyckte åttan var hemsk, har hört att nian inte är lika jobbig men man har ju mera press på sig nu, dom betygen jag får till våren är på riktigt liksom. Men när jag tänker efter så saknar jag ändå skolan, rutinerna, alla mysiga kvällar på gården, alla mysiga programmen som kommer nu och självklart min underbara klass. OCH det finns ju massa saker som händer här i Göteborg: Oskar Linnros på Liseberg, Kulturkalaset, Rix Fm festivalen, Nrj in the park.
Blev ett långt &tråkigt inlägg men kände för att skriva av mig lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!