måndag 31 oktober 2011

shoppat heela dagen




























Heej, har varit inne i stan med Tessan hela dagen. Åt på Jensens men fick fel sås typ nån whiskysås istället för "favorit såsen" och dom sa att det var rätt sås men jag vet att den inte smakar äckligt så fick en ny. Annars har  dagen varit mysig, eftersom man har ställt klockan en timma bakåt så blir det ju mörkt jättesnabbt och jag älskar det!!!Är jättetrött men tog ändå dessa bilder eftersom jag har lov och kan blogga hur mycket som helst. Försökte få till en bra bild på mitt fjäderörhänge men det var lite svårt åjuste köpte en svart tubhalsduk också. Nu ska jag plugga har så mycket läxor och sen ska jag dricka lite te och kolla på teve. Om ni undrar vart något kommer ifrån är det bara att kommentera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!