lördag 5 november 2011

123456789

Heej, längesen jag blogga. Har haft fullt upp!
I Onsdags så var jag med Frida, vi kollade på In time, grymt bra film sen sov Frida här. I Torsdags kollade vi på Ringaren i Notredame och sen stack Frida hem. Lite senare så spelade jag,Lollo och Tessan in våran film på gården och sen drog jag ner till Vingen där massa folk var för det var typ en "konsert" så där var jag hela kvällen med Emelie och kollade på band som spelade. Igår var jag hos min Farmor och åt middag, sen när jag kom hem så åt jag godis och kollade på The walking dead. Nu ska jag snart äta, skulle varit med Angelica men hon har blivit sjuk så stannar hemma ikväll istället. Ni får ha det så bra så hörs vi kankse ikväll eller imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!