fredag 10 februari 2012

Cry me a river

Hejheej, har verkligen inte hunnit blogga för jag har varit så trött denna veckan, har känt mig helt ful &äcklig och bara helt slutkörd typ..Men nu är det lov och det är helt underbart!
I onsdags pluggade jag inför NP, pluggade skitmycket på Novell men så var det inte nåt alternativ där man kunde skriva en Novell så blev ju liite sådär besviken men skrev typ en krönika/insändare istället, håller verkligen tummarna att det gick bra! Efter NP igår då så drog jag hem och kollade på Stylisterna och Elsas värld och slappade gärnet eftersom vi inte hade några läxor. Idag fick vi våra klasströjor(visar er imorgon hur dom ser ut) och jag har varit hemma hos Lollo med Frida en stund, sen åkte jag hem och åt kryptoniter(äter det varje dag nu hehe) och kollade på två gamla Astrid Lindgren kortfilmer och nu ska jag titta på "En häxa i familjen". Ikväll ska jag hem till Lollo igen och hitta på nåt kul!
Här är filmerna som jag har sett, kommer ni ihåg dom?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!