söndag 10 juni 2012

Love life

Har haft en helt underbar helg med mina goa vänner! I torsdags var det kabare och den var faktiskt jättelyckad, i fredags åkte jag in till stan med frida, emelie, marcus och fredrik sen åkte vi hem till emelie där vi skulle sova typ 5 pers men det blev typ 10 pers istället haha! Var skitkul även om vissa var lite jobbiga... I lördags stack vi och badade och sen åt vi pizza. Efter det stack jag hem och sen till hemköp där jag mötte lollo och så köpte vi lite gottigott! Sen kom frida, coffe och axel hem till mig och så vi tittade på film å så sov frida&lollo här! Nu är jag hos min mormor på kalas för hon fyllde år igår. Vill bara säga hur mycket jag älskar mina vänner, blir alltid så glad när jag är med er, ni är bäst<3

Laddar upp bilder från helgen senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!