söndag 1 juli 2012

Min helg+i torsdags

Har haft en helt cprolig helg! I fredags åkte jag till ullared med familjen, där vi bodde i husvagn och badade i badtunna. På lördagen shoppade vi massa, fast jag köpte inte så mycket. Senare när jag kom hem bytte jag om och fixade iordning mig för skulle på tjejmiddag hos frida. Vi åt taco's, tårta, chips å massa... Sen sov jag och lollo hos fridisen. Idag har jag inte gjort nånting, bara duschat och slappat. Är lite trött efter igår, har massa blåmärken och rivsår haha så blir det ibland pusshej leverpastejj! Kanske visar er vad jag köpte i ullared lite senare.

Glömde berätta om i torsdags, jag och frida köpte jordgubbar, choklad och satt ute på min altan och myste. Senare åkte vi iväg och köpte morötter och dipp, herregud vad vi åt var så sjukt mätt haha... Osammanhängande(?) inlägg, i know hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!