söndag 2 september 2012

we are the people we rule the world

Hejhej!
Hur är det med er? Själv är det jättebra, har haft en asrolig helg och vecka. Min klass är jättego nu när man lärt känna alla mer så trivs jättebra! I fredags tjockade jag å Amanda oss lite, köpte godis för typ 60 haha men det var det värt så gottigott!!! På kvällen stack jag till lollo och sen träffade vi några ute. Igår åkte jag och mamma in till stan där jag shoppade loss herregud vad trötta jag och mamma var i benen! På kvällen träffade jag lollo å några till igen sen skulle alla hem så då stack jag till eric, erik, hampus och viktor. Sen hamnade vi på en kräftskiva, haha kul med fulla föräldrar... Tidigare idag var jag hos mina kusiner! Min morbror å hans tjej fick tvillingar förra veckan, dom var såå söta!! Men nu ska jag snart sova för är jättetrött så vi hörs nångång nu i veckan puss.
(Haha vet inte vad det är för fel på blogspot men tiden stämmer inte alls, detta skulle kommit upp typ vid tio igår inte halv fyra!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!