fredag 17 juni 2011

2:a dagen på sommarlovet

Heeej allihopa!
Igår så var jag ju på min systers skolavslutning sen hade vi gäster och jag fick lite pengar och en rosa pippitröja för att jag har slutat skolan och senare så åkte jag till Tessan och så gick vi till Lollo och sen handlade vi godis på maxi och gick till Nordlyckeskolans avslutning. Efter den mötte vi Frida och sen cykla vi hem till mig och kollade på Bratz sen sov Lollo och Frida här.
Idag vaknade vi typ kloxkan tolv och åt frukost sen kollade vi på Never Say Never men orkade inte se klart hela, dom gick hem och jag duschade och har nu precis ätit och snart kommer Fridas mamma och hämtar mig för vi ska kolla på Lollo när hon rider. Ha de!♥
Mitt hår ser lite fett ut men det är det inte, det är bara lite blött!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!