fredag 26 augusti 2011

thank god it´s friday

Hejhej, vilken tur jag hade förut asså. Det började regna precis efter att jag kommit hem haha. Eftersom jag inte bloggat sen i måndags så får ni lite att läsa här och bilder kommer antagligen imorgon eller aldrig.
I Tisdags var jag i skolan, gjorde inget speciellt. Sen var jag med Tessan&Lollo och vi cyklade till några får som finns här och herregud haha alla kom springandes till oss, det var askul!
I Onsdags så åkte alla niorna in till stan och Slottskogen, där vi gjorde massa aktiviteter som att kasta stövel,poängpromenad osv... Sen när man var klar så fick man åka hem men då åkte jag,Tessan,Lollo och Fabbe in till 4-gott och köpte lite godis. Asså bussen som vi tog hem var helt fullproppad, fick stå mer än halva resan eftersom jag går av vid näst sista hållplatsen, träffade goa Anna också. När jag kom hem slappade jag och kollade på teve.
Igår var det en slapp dag i skolan, fick våra scheman och sen gick vi slingan. Sen när jag kom hem så kollade jag på teve och på kvällen kollade jag på Svaleskär, det var såå bra älskar det programmet men nu är det slut!
Idag så har jag varit i skolan, tog även den sista sprutan mot Livmoderhalscancer och den gjorde ganska ont. I skolan kollade vi på I rymden finns inga känslor och den är så tråkig så somnade nästan haha, när jag kom hem bytte jag om och sprang och nu ska jag cykla till Tessan så ska hon handla lite mys sen sticker vi hem till mig och kollar på "Sharpays fabulous adventure" som har premiär.Ha det så bra sålänge, kramisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!