torsdag 22 december 2011

Tillbaka igen!!!

Heej, längesen jag blogga men nu har jag lov så ska försöka blogga varje dag. Tänkte berätta lite om förra veckan också. Förra måndagen så var jag bara hemma och pluggade till min redovisning. På tisdagen så kollade vi på ett luciafirande i skolan. Mamma fyllde också år så firade henne med tårta, presenter. På onsdagen så tror jag att jag var med Lollo en stund sen stack jag hem och slappa. På torsdagen åkte jag, Tessan, Fredrik och Jonte in till stan och köpte julklappar! På fredagen var jag ju på tjejmiddag och det var jättemysigt och kul! På lördagen var jag med Tessan och köpte julklappar och sen kolla vi på film. På kvällen stack vi hem till Lollo och hade skitkul och dansade haha. På söndagen slappade jag framför teven. I måndags och tisdags så hade vi elevens val dagar och då bakade vi. Det var kul men hetsigt! Igår var det klassens dag och då tittade vi på film, åt pizza, godis, spelade julklappsleken och bara tjockade oss, så himla go är våran klass! Efter skolan hängde jag med Lollo till stallet och det var skitkul. men kallt. Sen på kvällen köpte jag &Lollo chips,dipp och pommac för att fira att det är lov och hon sov hos mig. Idag så köpte jag en fin tröja på lindex som jag visar imorgon. Sen kollade jag på när Lollo sjung med luciagänget på Ica maxi och sen stack jag hem och nu ligger jag och slappar för jag har sjukt ont i magen. Imorgon ska farmor komma hit på dopp i grytan, sen ska jag slå in lite julklappar och bara mysa. Ni får ha det bäst, puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

snögg bild på mig eller ????

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!