torsdag 10 maj 2012

Matinlägg haha

Heej, jag bloggar vääldigt sällan men det är bara några få veckor kvar tills jag går ut nian och vill verkligen satsa på mina betyg nu eftersom dom avgör vilket gymnasium jag ska komma in på! Dom senaste dagarna har jag pluggat till en spanska redovisning, sprungit, dansat, pluggat till en hemkunskapsredovisning. Idag har jag lagat/bakat? en paj i hemkunskapen, läst igenom sidorna till ett so-prov, läst igenom mina anteckningar till ett kemiprov och kollat på teve. Kände att det var lika bra att börja läsa till båda proven eftersom jag ändå inte hade något att göra och vädret var tråkigt. Nu sitter jag framför teven som jag gjort en stund med jordgubbssmoothie och mackor! Har precis sett djursjukhuset och nu tittar jag på du är vad du äter, senare blir det revenge. Långt inlägg eller?? Aja? Vi hörs imorgon kompisar!!!
Lite bilder från min "lunch" igår och vad jag äter just nu (har typ inga andra bilder):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!