lördag 26 maj 2012

Trött

Tänkte berätta om den senaste veckan. I måndags blev det helt plötsligt 25-29 grader så efter skolan drog jag hem och solade. I tisdags och i onsdags var jag ute och sprang och på onsdagen hade vi vattenkrig på både rasten och på gympan, var grymt kul och skönt för det var ju så sjukt varmt! I torsdags gjorde vi buffe på hemkunskapen med kladdkakemuffins, chokladpudding, rabarberpaj och chokladmousse, det var asgoott!!! Igår(fredags) var alla nior och paddlade, det var så jäkla kuuul! Bev nerputtad(?) i vattnet med kläderna på flera gånger men det var typ skönt att svalka av sig lite. På kvällen var jag med lollo! Idag har jag varit och kollat på en teateruppvisning där emelie var med och nu på kvällen var jag på kompischfestivalen där Norlie och kkv uppträdde, sååå bra var dom även alla andra band och artister som uppträdde! Nu kollar jag på eurovision song contest, Loreen var ju bäst, cypern och grekland var också braa! Bilderna hamnar lite konstigt, aja kan inte göra något åt det :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!