tisdag 10 juli 2012

Bloggar lite baa

Heejsansvejsan! Har inte bloggat på länge men nu ska jag berätta vad jag gjort fom senaste dagarna.
I torsdags drog jag och badade med Pontus, Marcus, Niklas och Kim. Var även och badade på dagen med fritidset, sååå gött väder var det!
I fredags var det sista dagen på jobbet, helt underbart! Cyklade i ösregnet till maxi där jag mötte Frida och Robin. Vi fikade och sen åkte vi in till stan och satt på donken en stund. Efter det drog vi hem till Frida och slappade. Pappa hämtade mig vid åtta och så kollade jag på film med la familia.
I lördags vet ni ju redan vad jag gjorde. Var på kalas och åt så mycket så jag nästan sprack haha men det är sommarlov! Sen på kvällen var jag ju med Coffe, Arvid och Tessan.
På söndagen åkte jag in till stan med Tessan. Köpte en keps och en skiiiiitsnygg väska, behövde en ny väska eftersom min andra är helt söndrig och sliten. På kvällen gick vi på bio, såg ice age 4 haha den var asrolig!
Igår lämnade jag ett papper om sommarjobbet sen stack jag hem och fixade lunch till mig och syrran. Slappade och solade lite hela dagen. Idag har jag inte gjort så mycket heller, vaknade vid tolv och sen har jag bara duschat. Skönt med sommarlov!
Bilderna hamnar lite fel men jaja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!