torsdag 19 juli 2012

Senaste dagarna

Hejhej, har inte bloggat på nästan en vecka men har inte orkat. I fredags var jag med tessan, robin, fredrik x2, emil. Vi var hemma hos tessan och spelade kort! Rolig kväll/natt även om det blev lite kaos och missförstånd. På lördagen åkte jag hem och sov i typ 1h sen var jag hemma hela kvällen för var helt sjukt trött! I söndags träffade jag coffe, fredrik, philip och william. Vi bara cyklade omkring eller jag å coffe rättare sagt! I måndags åkte jag in till stan med frida och tessan. Köpte en fin topp inne på chelsea. På kvällen träffade jag frida, anton, robin och coffe, vi var ute och lyssnade på musik sen hemma hos mig kollade vi på film. I tisdags träffade jag robin, fredrik, ida, klara, emma och philip. Dom badade och sen stack vi hem till emma! Igår var jag på gothia discot och det var sista gången haha det var ändå ganska kul! Tappade bort fredrik och pontus så jag stod och dansade själv med några kineser, helt galna var dom typ lyfte upp mig och allt haha! Nu sitter jag på bussen med frida, robin. Har precis varit på bio och sett "cockpit", den var jätterolig. Ska hem lite snabbt sen träffa coffe för han flyttar på lördag, kommer sakna honom!
Vi hörs pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!