lördag 21 juli 2012

Fallens dagar

Hejhej bloggen!
Idag(igår) var jag i trollhättan för det är fallens dagar. Ville verkligen inte åka dit för det var jättetråkiga kändisar iår men mina föräldrar tvingade mig för har inte varit med dom så mycket den senaste tiden! Det var inte alls lika kul detta året som förra, vädret var sämre(regnskurar, kallt), flyttat scenen till torget istället för vid vattnet som den var förra året, kändisarna var tråkiga eller inte Loreen men har redan sett henne live så var inte så noga med att se henne igen, hade(har fortfarande)så sjukt ont i halsen typ en stor klump känns det som och så var inte frida med. Vi hade verkligen skitkul förra året, saknar det! Men lite mysigt var det iaf, köpte två saker som jag visar imorgon!

1 kommentar:

Frida Bergström sa...

jaa det va synd att inte jag kunde åka med :/
du får krya på dig och bli frisk emmisen, känner att jag behöver prata med dig om olika saker, så bli frisk!
Puss på dig!<3

Skicka en kommentar

Lägg gärna en kommentar!